Kontakt


Åbningstider

Mandag - Fredag 8.00 - 17.00
Lørdage, Søndage og Helligdage Lukket

Har du brug for hjælp? – Ring til kundeservice på telefon 70 11 66 11

Kundeservice: Skriv til os
Bogholderi: bogholderi@coopmobil.dk
Klagesager: klage@coopmobil.dk
Fax: 70 11 66 12

Adresse

coop mobil
Postboks 201
8310 Tranbjerg
Danmark


Coop taletidskort

Henvendelser vedrørende coop taletidskort skal ske på telefonnummer 40 12 10 10.

Coop medlemskab

Henvendelser vedrørende dit coop medlemskab skal ske på telefonnummer 43 86 20 20, eller se https://medlem.coop.dk/medlemsservice.


Driftstatus

Se i driftstatus, om der er forstyrrelser på netværket eller planlagt nedetid.

Tyverispærring

Har du været uheldig og mistet din telefon? Læs hvordan du tyverispærrer dit simkort.


Opsigelse

Overvejer du at opsige dit abonnement? Vent med at beslutte dig til du har talt med os. Ring til os på telefon 70 70 22 35 eller læs mere her.

Klagevejleding

Har du en klage, vil vi gerne hjælpe dig med at få den rigtigt afsted – læs hvordan du gør i vores klagevejledning.


Reklamation

Er der noget galt med den telefon, du har købt hos coop mobil, så er der hjælp at hente her. Du har nemlig to års reklamationsret på din telefon, så du kan få den repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen alt afhængigt af den konkrete situation.


Hvis du ønsker at gøre bruge af reklamationsretten, skal du gøre følgende:

  1. Oprette en reklamationssag ved at klikke på dette link.
  2. Udfyld felterne i »skemaet«.
  3. Under »Ordreinfo« skal du vælge »Garanti«, hvis det er en almindelig reparation inden for to år fra salgsdatoen.
  4. Angiv præcist, hvori manglen eller fejlen består. Jo mere præcis du er, jo større er chancen for, at reklamationen ikke bliver afvist.
  5. Udskriv 2 »Ordresedler« og 1 »Returseddel«, og følg ellers anvisningen på hjemmesiden.
  6. Du vil herefter modtage en e-mail fra Mobylife med et link til, hvor du kan følge din ordre.
  7. Hvis reklamationen er berettiget, sender vi telefonen tilbage til dig efter endt reparation.
  8. Hvis reklamationen ikke er berettiget får du besked om det og modtager et tilbud på, hvad det koster at reparere telefonen.
  9. Hvis der ikke kan findes en fejl, eller hvis reklamationen ikke er berettiget, skal der betales et gebyr på 280 kr.

Vær opmærksom på, at du umiddelbart efter, at du opdager en fejl eller mangel, skal henvende dig til coop mobils kundeservice. Reklamationsretten bortfalder nemlig, hvis dette ikke sker inden for rimelig tid, eller hvis reklamationen ikke er berettiget.

Med hensyn til om reklamationen er berettiget, henviser vi generelt til mobilproducentens garantiordning. Garantien er kun gældende, hvis garantierklæringens betingelser er opfyldt. Det betyder, at du skal have fulgt de anvisninger, der er i garantiordningen omkring brug, montering osv.

Coop mobil giver ingen selvstændig garanti på produkter, men hvis varen inden for garantiperioden viser sig at have fejl og mangler, påtager vi os at videreformidle din klage og hjælpe dig med kontakten til producenten.

Vi har desværre ikke mulighed for at stille en låne-telefon til rådighed under reparationen.